دخترم

برای دخترم آرزو

دخترم

برای دخترم آرزو

ماه صفر

آدم باید حرف بزرگتر‌ها را گوش‌کند، وقتی همسرعمه‌ات گفت زیاد نخندید، خب گوش کن! هم به فاطمه دخترش گفت و هم به تو. حاج آقا که با شماها دشمنی ندارد!

مگر نگفتم این ماه، ماه سنگینی است، ماه عزاداری است! این ماه هم بازی بکنید، اما عروس بازی نکنید.

مگر بازی قحط است، دخترم؟

عوض این بازی، مثلا معلم بازی کنید، همان که خودت هم همیشه دوستش داری.

تو معلم قرآن باشی، به بچه‌ها قرآن یاد بدهی، من هم سر کلاست می‌آیم و شاگردت می‌شوم.

میتوانی میان درس‌دادنت، ماجرای کربلا را تعریف کنی، همان‌قدرکه من گفتم و تو یاد گرفتی، مثل معلم‌ها که وسط درس‌هایشان حرف می‌زنند، از آن ها حرف بزنی.

دلبرکم ماه صفر، ماه عزیزی است، زیاد صلوات بفرست تا شیطان نتواند کسی را گول بزند.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام دوست عزیز و بزرگوار
امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.

وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید.
امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.
ماه صفر ماه بلاست صدقه فراموش نشه یکی برای خودتون و یکی برای امام زمان(عج)
بعضی از دوستان سال گذشته بحث فتنه و بصیرت رو خوندن اما چون لازم میدونستم دوباره دعوتتو میکنم که بیاید و بخونید.
مخصوصا خواهش میکنم از کسانی که این بحث رو نخوندن حتما تشریف بیارن و بخونن.
با فتنه و بصیرت از صدر اسلام تا کنون منتظر حضور و نظرات زیباتون هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله شهید شی.
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا

خلیلی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://soltane---eshgh.blogfa.com

سلام
خدا دخترتون رو حفظ کنه

چه خوبه که از الان حتی حواستون به این هست که کی چه بازی بهتره.

خوش به حالش که مامان به این خوبی داره

میلاد باب الحوائج مبارک
التماس دعا

سلام، ممنونم
خدا دخترشما رو هم حفظ کنه
خب سفارش پیامبره منم سعی کردم اگه قابل باشم عامل باشم
از الان رو تربیت دینیش کارکنم
دعا بفرمایید

سوگواره ی عاشورایی پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.alghame90.mihanblog.com

سلام درود برشما. چقدر خوشحال میشم وقتی میبینم بزرگترا کوچیکترا رو جدی می گیرن و باهاشون بزرگونه صحبت می کنن.
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد